helgen :)

lördag
vaknade och satte på datorn haha, kollade lite avenyn (h)
fixade mig och så, sen ringde jag till marre, hon var frisk :)
efter ett tag när jag hade ätit åkte jag till marre (;´
där blevf det lite mer andra avenyn xD
sen drog vi till ica och köpte godis:D,
åkte hem till marre och kollade hairspray,
den var fkatikst dålig :o,   men zac efron är snyggast  ;D
efter ett tag skulle marre till hennes kusiner och då drog jag hem,
åt och så :)  runt åtta ringde marre igen och sa att hon var hemma ;d
vi drog ut och skulle till gårn, men det var inte öppet ;o
så vi ringde pirre och wester och så åkte vi till pirre och kollade film :)
mys, sen åkte marre och jag hem, sen blev det att sova haha, xD
kul dag :d !

söndag
idag blir det att fira min bror ;d
mormor och tjocka släckten kommer (;
det blir väl tårta och sånt där:)
ikväll blir det nog kolla one three hill (y)
puss
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0