=)

helgen då,

det började då med fredag :)
skolan var okej (y) som alltid på fredagar :)
efter skolan cyklade jag och marre upp till mig och tog bussen här,
ole fia och sara hade tagit bussen nere i centrum, och vi åkte in till stan :d
var där ganska länge , åt mat och så där:)
på kvällen åkte vi till gårn och var där,
kul dag:d<3

lördag, sen
vaknade och gjorde mig ordning och sånt,
sen åkte pappa jag och andreas in till stan, köpte gardiner och kuddar och lite till mitt rum :d
på kvällen fixade jag i mitt rum ;) och sen ringde jag till marre :D
vi drog till gårn och var där,
marre var tvungen att åka hem runt nio, men jag var kvar ett tag,
kul :P<3

söndag då.. tråkigaste dagen på veckan typ ;o
iallfall var vi hos farmor och firade henne :)
åt tårta och hela köret ;)
sen åkte jag hem, och så blev det tv hela kvällem,
skönt faktiskt (:

men yes idag äre måndag.
tråk, skolan idag var sådär, ont i huvet hela tiden =/
efter skolan vare bara och plugga..
svenska prov imorn =/
nu ska jag nog sova lite,    haha (y)
puss
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0