söndag-tredje advent

Tredje advent. Det känns ju som det nyss var första advent? Haha, och snart är det jul! =)
Nyss har jag kommit hem från stan, mamma och jag köpte skor till nyår! Kan knappt gå i dom snyggt, men det löser sig säkert. Kollade även lite saker men ska önska sig i julklapp och nu längtar jag verkligen till julafton haha! Resten av dagen kommer säkert spenderas i soffan där uppe framför nån film och One tree hill. Imorn ska jag och Marre bowla med skolan haha, bara att de andra flesta av våra kompisar ska bada. Men det blir kul ändå haha (; Friluftsdag som sagt för niorna. Också bara två riktiga skoldagar kvar, och hur seriösa kommer dom va? Rätt onödiga. Skönt =)
Bjussar på en bild med, jippi! ;p


Det syns inte på bilden men på skorna är det svart spets tyg. Underbart snygga!
Blir uppåt 170 när jag har på mig dom. Känner mig högt uppifrån marken, haha!
Puss
Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: sofie

okej snyggast ben :o

2008-12-14 @ 23:20:04
URL: http://elinjulia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0