klass-9d

Onsdag.
Matte prov idag som gick skäpprätt åt skogen helt enkelt. Men Samir sa till mig senare att jag iallfall hade G! Usch, matte är nånting jag verkligen inte tycker om. Iallafall fick vi också reda på Engelskaprovet idag där jag fick MVG =)! Men VG i slutbetyg, också VG i slutbetyg i svenska. Och VG på biologiprovet. Det var nån som sa att det skulle va pinsam om man inte fick mvg på sexualkunskap? Hahaha, det är inte så lätt som man tror.
Annars var skolan som vanligt: Abbe kollade på pokemon på basen. Mattias Danne och Ogge kommer med sina lustiga idér.Linn jag och Marre tjaffsar om nått larvigt? (; haha. Som vanligt aså? ;)
Nu sitter jag här med skolkatalogen i knät, som äntligen har kommit. När var det vi tog korten? I början av september! Herregud vad segt. Alla andra skolorna fick den i september-oktober :o.
Iallafall bilden finns nedan
Nu ska jag nog kolla mysigaste filmen, Love Actually. Får se om jag kanske skulle ringa Linn och Tove sen (: ?
Imorn har vi sovmorgon eftersom vi ska repa i gympsalen till Lucian typ hela dagen. På kvällen ska jag och Marre förhoppningsvis på bio med. Twiligt. Alla säger ju att den är så himla bra, så den är väl värd att ses!  På fredag blir det luciainnebandyn med! ska bli riktigt kul (:
Länge sen också jag Marre och Linn hittade på nått tillsammans, jag älskar er!



Tyvärr ganska liten? Klass 9D
Översta raden; peter micke adde frej sara johanna mattias abbe lizette
Mellersta; lars anton hilma gabriella ole fia alex elin
Nedersta; tourosiu simon kerstin kalle marre jag rebecka johan sara
Borta är typ Robin och Hampe (:
Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: o.

twilight är bäst :D

2008-12-10 @ 14:42:30
URL: http://arandano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0