torsdag 11 december

Nyss hemkommen från bion! Eller nyss och nyss, för ett tag sen. Twilight, jo den var så bra som alla sa att den var. Värt pengarna. Bara att när Marre skulle hämta ut biljetterna, frågade om vi var 15. Vi sa ju då ja såklart. Men ändå undrade dom om leg? Hahhahahahaha ser vi så korta ut? Nae.
Nu har jag nyss kollat sista avsnittet, för säsongen, av Andra avenyn. Ska ta en dusch nu och gå och lägga mig skapligt. Blir och gå upp imorn runt sex, för att möta Marre vid sju, Haha att åka till skolan klockan 7 på morgonen det finns bara inte. ;o Men iallafall ska vi ha en sista Luciaövning klockan halv 8, innan själva alltet framförs för skolan klockan halv nio. Nån som har druvsocker? Haha och jag är sjukt nervös :o Liksom tänk om man snubblar, eller börjar garva eller vad som helst? Jag komme var luciatågets tomat isåfall. Jag som aldrig brukade skämmas förut? Det har kommit på senare år, att man bara känner hur röd man blir i ansiktet haha! Usch. 
Roligt inlägg och så ja, pusssgodnatttttt!

Jag var bara tvungen! =)
Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: o.

sa ju att den var bäst :D

haha, till och med emma kom in utan leg? :p

2008-12-11 @ 22:25:42
URL: http://arandano.blogg.se/
Postat av: Anonym

sjuuuuukt bra säger jag bara!!

2008-12-13 @ 14:18:47
URL: http://marielleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0