sammanfattning-08!

Ni som brukar kolla min bilddagbok-jag orkar helt enkelt inte lägga upp massor bilder från året så det får bli en sammanfattning här istället! Och ja.. jag vet det är ju roligare att kolla på bilder än att läsa en lång text. Men aja, det märks väl vad det blir! =)
Så vart ska man börja? I januari är nog mest lämpligast va haha? Mitt minne är inte det bästa just nu med dena värken så jag tar lite hjälp av bilde jag lagt upp på bdb tidigare! Hahaha =)
I januari var det det stooooora prejektet att fixa om mitt rum! Så ett tag bodde jag här uppe med en säng och min stora sten till dator (då) kommer du ihåg det Ole? Jag Ole och Linn, säkert nån mer, Marre kanske? Satt här uppe och kollade One tree hill och åt godis =)
Måste säga att det inte hände så mycket i januari.. Min bror fyllde iallafall 13 då. Februari kom och var väl ungefär likadant som januari.. kallt, mycket plugg och sådant. Sportlovet var ändå ett väldigt bra lov och Alla hjärtans dag var mysigt!
I mars blev jag och Robin tillsammans och jag fyllde 15 den 24de. Våren var underbar och jag kommer aldrig glömma valborg som spenderades med Marre Robin och Pirre , också hemma hos John med massor folk =)
Alla dagar efterskolan med Marre Robin och Ogge! När alla skulle hoppa studsmatta exakt samtidigt! Haha typ 6 pers på vare också när Danne och Pirre joinade? Haha, gud vad roligt vi hade iallafall! :D
Sommar kom och allt var som perfekt, tills vi fick reda på att min morbror dött. Det blev begravning i dalarna, och det var nog nånting utav det värsta på länge..
Men iallafall var nog sommaren 2008 den allra bästa någonsin. Många varma dagar på båtbryggorna med alla vänner! Moppepojkarna tog över? :D haha, jag kommer ihåg alla kvällar som jag och Robin gick hem till Tim, där vi spelade GTA :D
Jag Robin Pirre och Marre sov också i Marres husvagn en natt, och den natten vart det inte mycket sömn kan jag lova! Hela helgen efter det var helt underbar, att bara få spendera den med som bästa. Innan jag skulle till Gotland en vecka med familj. Den resan blev faktiskt bättre, roligare och definitivt mycket soligare än vad jag trodde! Måste också erkänna att det ändå bästa va att få komma hem och få krama om Robin igen.. Hihi ;p
Efter det var Marre i Thailand i två veckor, och jag saknade sönder efter henne! Den veckan utan henne spenderats nästan alla dagara med Robin, nått som var nånting utav det bästa med sommaren också. Får ju heller inte glömma stunderna vid bron med Linn Pirre Mattias och folk :D
Roliga kvällar med Tove fick jag med, :D
Nian började och Ljungsbromarknad med folk var väldigt roligt! =)
Hösten kom och allt som har med hösten och göra.. Man blir bara depp då.
Som tur var har jag alltid haft min Marre vid min sida. Tillsammans klara vi nog allt må jag tro.
Julen började senare närma sig och saker såg lite ljusare ut. Man kan ju bara inte va ledsen när julen närmar sig :D Var med i lucian, luciainnebandyn med Linns Lärjungar! Och sen vann 9d klassinnebandyn! =)
Och så är det ju nyårsafton idag och jag vill nästan inte lämna det här året.. Det har under alla omständigheter varit det allra bästa! För då känns det som det året som kommer nu kommer bli sämre.. haha. Fast man får ju hoppas på att det blir bra, om inte bättre? :D
Vill ändå säga så jävla mycket tack till verkligen alla jag känner! Ni som känner mig kan ju ta åt er? haha :D
Alla ni har ju vart inblandade och påverkat mitt liv på nått sätt iallafall, även fast det vart på ett bra eller dåligt sätt så har det ändå gjort den jag är just nu.
Det är klart man kan tänka.. 'usch jag vill inte bo här', och 'kan jag ens lita på nån längre eller?' Men i slut ändan så vet jag att jag har världens bästa vänner.
Och jag älskar er verkligen.

 
Vårkänslor! Linn och jag.


American Pie Bandcamp med Pirre Mattias och Marre! Thaiungen är inte och leka med :D


Hemma hos Robin, jag och Ogge på bilden.


Alla roliga dagar med sig Ida! jag älskar dig.


För mig är ni de jag alltid kan luta tillbaka på om det händer nånting, för jag vet att vi alltid kommer vara där för varann.
Linn Frida och Marre!


Cykeltur genom drabbis med min bästa! Hahahahaha


Mattias Pirre Marre och Robin, kommer aldrig glömma sommaren med er!


Regn regn regn regn regn, men vi har roligt ändå! vadårå? (;


Badstunder vid bron! förlåt kanalbolaget? ;p


Mc sommar! (;


Liseberg med gårn!


Skolavslutingen i åttan! Jag vet att Marre inte gillar bilden, men hon får stå ut :D<3

och nej, nu orkar jag inte med mer bilder ;p
2008 iallafall! Det bästa året!

Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: marree!

bästa året värkligen fy fan vad kul vi hade älskar deeeeeeeeej baby <333333333

2008-12-31 @ 13:48:03
URL: http://marielleb.blogg.se/
Postat av: o.

du är saknad <3

2009-01-01 @ 17:02:47
URL: http://arandano.blogg.se/
Postat av: o.

självklart kommer jag ihåg!

du är saknad till tusen bebo <3

2009-01-01 @ 17:12:02
URL: http://arandano.blogg.se/
Postat av: zanotie.

<333333333333333

2009-01-01 @ 22:38:01
URL: http://www.zanotie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0