julafton 2008

JULAFTON 08
Dagen har vart som vanligt en riktig Svensson jul! Julbord, Kalle Anka, glögg, tomten kommer och delar ut julklappar och så vidare!
Tänkte inte berätta i detalj men kan säga att jag bland annat fick lite kläder, pengar, bb trosor, present kort, sminkning på Face Stockholm m.m! =)
Och att den här julen blev väldigt lyckad enligt mig.
Lite bilder bjuder jag på iallafall =)


Lite suddig bild men jag såg iallafall ut såhär idag =)
Tubtop/klänning och vit blus med glitterinslag från gina tricot, armbandet hittade jag i mammas lådor =)


Marshall? Hahaha stavas det så? Fint iallafall.


Vem kunde tro att snön skulle falla över lilla Ljungsbro denna jul? Har nog inte sett snö på julafton på sisodär 4-5 år tror jag.. Hahah!


I år slapp jag vara tomte för första gången sen jag var liten så mormor passade på hahaha! =)

Hoppas att alla har haft en riktigt mysig julafton och ätit mycket skinka ;p och fått många fina julklappar! =)
Pussssss
Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: o.

det första jag tänkte när jag såg snön utanför förnstret var att: nu blir nog frida glad! :D

2008-12-25 @ 01:14:34
URL: http://arandano.blogg.se/
Postat av: s.

GOD JUL SÖTAN :D

2008-12-28 @ 11:01:06
Postat av: linnea sundberg

sötnooos!:)

2009-01-04 @ 15:55:27
URL: http://linneasundberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0