måndag8december

Hejsan!
Luciaröstningen idag-Linn blev lucia!  Grattis till min älskling.
Och jag blev "reserv-lucia" hahahaha. Får nöja mig med det!
Annas var skolan idag tråkig och så som vanligt. Jag och Marre blev klara precis i tid med våra skålar på träslöjden så vi fick iallafall g på det. Efter det var det luciaträning som vanligt.
Vi skulle egentligen också fått reda på engelska provet idag. Men Cathrine har fått en propp i örat? Haha, så hon hade inte rättat än. Intressant? Biologi provet gick också bra.
Efter skolan åkte jag hem och sov, kollade på One tree hill. Resten av kvällen kommer spenderas? Hemma säkert.. tråkigt som vanligt these days.
Veckan i övrigt tror jag komer bli bättre än förra iallafall! Imorn ska jag och Mamma åka in och iallafall köpa lucialinne som jag inte har nån än ;o. Också skor och lite till jul/nyår ska med köpas om jag själv får bestämma? (;
Tror också att jag och Marre ska på bio nån dag! Kul. På fredag är det också Lucia och Luciainnebandyn!
På tal om det måste jag leta runt lite efter roliga kläder nu.. hah!
Ciao
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0