bilder från igår!

Godmorgon! Även fast klockan snart är 3.
Igår kväll var om sagt sjukt rolig! Idag vaknade jag vid 12 ;o
Kändes som i somras. Ska snart duscha, och ikväll ska jag nog va med Marre, får se vad vi hittar på!
Nån som längtar till jul då? Jo det är ju klart man gör. Känns bara på nått sett att det inte är lika spännande som när man var liten haha! Men jag älskar ändå julen. Snön ligger nu också som ett tjockt lager på marken. Hoppas den stannar kvar över jul och nyår nu bara! Sen får den gärna försvinna och så att våran får komma fram! =)
16 blir man i vår och jag ska övningsköra som bara den. Hahah! (:

Tänkte också lägga in lite bilder från igår och så som jag inte hunnit lägga upp!


Våran söta Lucia Linn!


Haha, jag Frej och Marre lekte lite cheerleading på gympan, framtid som cheerleader? Nja, men rolig är det iallafall.
Kanske inte lika roligt för Frej (på bilden). =)


Jag Marre och Linn, efter att vi hade sminkat oss extremt mycket.


Hahahaha seriöst och sådär.


Brat Mattias, Beach boy Pierre, Nörd (farmor Agda) Frej =)


Eliten-Emoligan? (;
Samme, Sara Ole Fia Amanda och Danne! Snygga


Ole, och Fia (som inte visste hur en emo skulle posa haha)


Och sist men inte minst-Ljungsbroligan
Tobbe Pontus, Hampe (som stirrar in i kameran (; ) Robin Adde och Malin.
Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: o.

hahaha :D

2008-12-13 @ 15:32:49
URL: http://arandano.blogg.se/
Postat av: s.

(y)

2008-12-14 @ 22:03:30
Postat av: L..

HAHAHAHAHA yes fin luciabild, inte;o aså hampes pose<3<3<3

2008-12-17 @ 14:30:07
URL: http://linnkristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0