there's hearts all over the world tonight

Hejsan! Sista riktiga skoldagen klar och det är heeeeeelt underbart.
Julbord var det i skolan och vi skulle sitta med våran klass och med våra mentorer. Hahah.
Efter skolan tog ju då jag Marre Ole Fia och Sara bussen in till stan där vi gick direkt til Thai Coconut, där det var alldeles underbar god mat! Rekomenderar verkligen ;p!
Efter det gick vi på stan en stund, blev lite tittnade och handlade haha. Träffade också Frida en sväng!  Också Fanny (:
Jag och Marre åkt sen hem med Marred föräldrar och nu ska jag snart äta eller nått, även fast jag fortfarnade är mätt. Har också sjukt ont i skinkorna, vad i skoge har jag gjort lixom? Hahaaha!  Ska också förhoppningsvis (!!) träffa Marre senare.
Ikväll är det också julfest i skolan, har vart okej de senaste åren. Men i år tror jag det komer gå åt skogen.. ( förlåt Ole och Fia :D ) Inte så pepp på det längre.
Lite bilder iallafall!


Ole och Fia på Thai Coconut!


Haha snuttigulligt! Marre och jag.


<3


Marre ville inte va med på bild och pekade iställer finger åt mig när jag skulle ta en julig bild på henne ;p haha!
Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: marree!

´hihihihih mys<3!

2008-12-18 @ 15:12:19
URL: http://marielleb.blogg.se/
Postat av: o.

ni är för fina mina tjejer (L)

2008-12-18 @ 16:54:15
URL: http://arandano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0