the sun will come trough, it's gonna shine for you

Hej.
Skolan idag orkar jag typ inte snacka om, haha lixom vem är intresserad?
Iallafall satte dom upp luciakanditaterna på väggen idag, usch. Bilden finns nedan.
Aja snart kommer Marre hit och vi ska äta lite kladdkaka och plugga engelska, som vi har stort prov på imorn.
Får se om vi hittar på nånting en aning roligare senare!
Det är en jäkla tur att jag har dig bästa.
Puss

Haha såklart ble det ju inte en så jätte bra bild eftersom den är tagen med mobilen men ändå?
Överst: Jag, Linn, Emma och Sara (som ni ser är dom tvillingar så vet inte vem som är vem? :$ hah)
Och under: Jenny, Anna, Amanda och Olen! (:
Det har väl tagits bättre bilder på mig än de där? Men man får ju hoppas på det bästa iallafall (: !
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0