När det blir varma sommardar, kom ihåg mig då


Jul/nyårs klänningen fixad och klar. Frågan är bara om man ska ha tunna svarta kanske mönstrade strumpbyxor under? Eller barbent och sola solarium innan? Bara att det kommer bli så sjukt kallt, fast iförsig kommer mestadels av tiden spenderas inne. Haha kände att när jag provade klänningen med svarta leggins blev det för svart. Men jag fick även med mig hem en ny foundation, en bh (jag och Linn köpte varsin bh till varnn i tidig julklapp) trosor och julklapp till Marre. Vi åt även på mcd efter två timmar på stan, och då är man ganska hunrig. På kvällen åkte vi ner till gården och där var det väl rätt trevligt.
Nu har jag städat mitt rum mitt i natten typ.. haha har sjutit upp det, eftersom vi får gäster imorn eftersom mamma har fyllt.
Nu ska jag kolla lite one tree hill, det går inte att ogilla det aså (:
Puss
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0