luciainnebandyn


LINNS LÄRJUNGAR ! lagfoto by@malin ; Pontus, Marre, Linn, Pirre,
Frej Jag(förlåt haha..) Mattias och sist men inte minst Kalle!
Vi måste noga sett sjukast ut på planen? Vi skulle klä ut oss till olika personligheteri en klass typ. Tre fjortisar, och det kan ni väl bara gissa vilka som var det? Haha. Pontus skulle va brat, men han blev nån ihopblanding? haha
Pierre skulle va beach boy, haha ni vet solhatt, simglajjor, badkläder? =)
Frej, skule va nörd med stora glasögon, men på bilden vet jag inte? Superman/dracula? Mattias var brat. Och Kalle skulle vi sminka som emo. Men han blev väl lite av en blanding med? =)
Iallfall var hela kvälen sjukt rolig!  Även fast vi kom sist i våran serie så hadevi sjuktkul iallafall.
När vi skulle cykla hem så blev det snöbollskrig och jag ve inte hur många bollar jag och Marre fick i nacken av Robi och Albin.
Fler bilder kommer nog att finnas på min bilddagbok; frid-a
Puss på en rolig dag och kväll.
Just det! Luciaframträdandet gick bra och hela dagen var slapp. Puss igen.
Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: Anonym

hahaha såå snygga ;)

2008-12-13 @ 14:19:40
URL: http://marielleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0