lördag-13 december-lucia

Hejsan. Internet var visst på längre än vad jag trodde idag, haha!
Vad har alla gjort idag då? Själv sov jag nästan lite väl länge för det visade sig sen att jag var sjukt trött hela dagen, och huvudvärken sitter som en smäck. Fast det kanske bara är från igår? Då jag gick upp vid sex för att lussa, och sen spelade innebandy hela kvällen (;
Iallafall var jag med Marre på kvällen, Frej och Jonte ringde lite senare och vi träffade dom! =)
Imorn va det meningen att jag och Linn skulle kolla på Marres tävling i gymnastik som är inne i stan. Men lite ändrade planer, så jag vet inte hur det blir med den saken längre. Men lycka till iallfall Marre! Jag vet att du är bäst.


Marre och jag från klassfotot för iår. Jag älskar dig
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0