Julfest i skolan

Godmorgon (;
Idag är det innebandydag i skolan och just nu har jag svårt och till och med stå på benen. Resten av kroppen hänger inte heller med, kan bero på att jag gick och la mig vid ett igår?
Julfest i skolan var det! Som Marre och jag trode att ingen skulle på. Men när vi väl var där var det massor folk där! Det blev inte som man trodde, och hela kvällen var sjukt rolig! Så nu har jag ont i benen efter allt dansande ;p
Snart kommer Marre till mig och vi ska fixa oss lite innan skolan till innebandyn.. utklädning vare ja.. som på luciainebandyn. Men jag har ingen större lust och klä ut mig just nu så haha!
Skriver senare (:

Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: o.

det blev sååå mkt bättre än väntat!

och grattis till segern ;)

2008-12-18 @ 16:56:48
URL: http://arandano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0