jag är rolig!

Förlåt förlåt förlåt.. haha

ALLA TJEJER GÖR TESTET tonåren / kärlek / vänner / mogenhet / nöjd med

Tonåren
Hur gammal är du?
 15, 16 om snart tre månader (:
Har du det bra hemma? Jadå
Har du bra självförtroende? Jo, för det mesta
Kan du lita på dig själv? Haha va? Antar väl det?
Hur tycker du att ditt liv är? Bra väl.
Har du ett bra liv tycker du? Samma fråga? 
Vill du ändra på något i ditt liv? Jadå, alltid finns det nått.
Är du nöjd med din kropp? I helhet, ja det tror jag.
Något du vill ändra med din kropp? Ja.

Kärlek
Har du någon kille/tjej?
Nej.
Vill du ha kille/tjej? Javisst?
Gillar du någon nu? Jag gillar väl måga människor här i världen! Haha
Trivs du tillsammans med någon kille/tjej? Ja det är klart.
Gillar du långa eller korta förhållanden mest? Långa.

Vänner
Har du bra vänner?
Ja.
Du tycker om att va med dina vänner? Såklart!
Har du många vänner? Man kan aldrig ha får många, men jag är helt nöjd (:
Vad heter dina bästa vänner? Har väl många, men Marre och Linn
Vad är bäst tycker du, med få bra vänner, eller med många som man inte kan lita till hundra? Få bra vänner.

Mogenhet
Har många sagt att du är mogen för din ålder?
Haha jag vet inte? Kommer inte ihåg.
Har många sagt att du ser äldre ut än vad du är? Ja.
Har du fått höfter? Hahaha. Ja
Tycker du mer om att vara på stan än att vara med kompisar hemma och "leka"? Haha, vad betyder "leka"? Men jag gillar både och!
Du älskar att shoppa? Det är klart.

Nöjd med
[x] Ögon
[ ] Näsa
[x] Händer
[x] Fingrar
[/] Naglar - när jag väl har fått igång hela stop&grown-grejen
[x] Ögonfransar
[x] Läppar
[x] Öron 
[ ] Ögonbryn
[ ] Ben
[x] Ansikte
[ ] Hy
[ ] Lår
[ ] Röst
[x] Fötter
[ ] Tår
[/] Rygg
[x] Armar
[/] Rumpa
[x] Mage
[x] Helheten

Positivt :D
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0