gu så rolit' en kan ha

Tråkiga söndagen blev just ännu tråkare..
Hahahah!

VAD FÖREDRAR DU PÅ MOTSATTA KÖNET;
Mage, snopp eller armar? Haha allt? nae men vet inte, jag älskar snygga armar!
Bruna, blå eller gröna ögon? Spelar väl ingen stor roll men blå och bruna. Haha
Långt eller kort hår? Mittemellan!
Lång eller kort? - Lång.
Charmig eller rolig? Båda. Nån som får en att skratta iallafall!
Att de röker eller snusar? Isåfall hellre rökare än snusare.
Hur stor betydelse har kläderna? En del kanske. Men den är inget man lägger så stor märke till när man var tillsammans ett tag.
Gillar du någon just nu? - Ja, jag tycker om massor människor (:
Gillar någon annan dig just nu? Det vet jag inte. Man får väl hoppas det.


HAR DU;
Blivit kysst? Ja.
Stått på scen? Ja.
Varit med om en bilolycka? Lite halvt kanske.
Klättrat på berg? Ja.


ANTINGEN ELLER;
Kallt eller varmt? Varmt.
Blått eller rött? - Båda.
Regn eller snö? Snö!
Ull eller bomull? Haha? Bomull.
Rosor eller tusensköna? - Hahaha? Rosor.
Vår eller höst? Vår helt klart.
Historia eller vetenskap? Inget.
Matte eller engelska? - Engelska.

SENASTE SOM DU;
Träffade?  Mamma.
Pratade i telefon med? Marre.
Sov tsm med? Robin tror jag.
Skrattade med? Marre!
Såg på tv:n? One tree hill. 
Hata? Haha.
Slog? Vet inte, Marre på skoj?
Skratta åt ? Marre!
Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: Madde

Haha jag snor några sånna här listor :D

2008-12-14 @ 13:03:27
URL: http://maddemodig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0