gu så rolit' en kan ha, igen

Haha, jag har fortfarande jätte tråkigt.
Och det här är mest roligt för de som känner mig och min kompisar.

Jag har en del att bekänna...


Ibland önskar jag att jag vore Frej även fast han är otrogen mot Jurre med Marre. Precis innan jag somnar tänker jag på Oscar H och den enda som gör mig riktigt jävla pissed off är Tove PDanne B har ingen smak i konst och Jalle skulle jag helst vilja stå och svära på ungerska till. Igår skulle jag köpa en födelsedagspresent till Pontus F men köpte istället ett paket cigg och ljög sen om att Mattias hade rånat mig på 46 kronor. När jag ska sova och är rädd tänker jag inte att det är ett monster någonstans i mitt rum, utan att Sara ligger och har sex med Vigge under min säng! När Elin J flörtade med mig fastän hon var tillsammans med Fredrik G hade vi sex och så rådumpade jag henne dagen efter och berättade för Malin H att jag blivit våldtagen. Nu ska jag dissa Robin och och istället åka in till stan och möta Tim för att snacka skit om Jenny B.

Ta fram din mobil. Byt ut namnen i berättelsen mot namnen som random kommer upp i din tel-lista.

Hahhahahahahahahah så tråkig.
Och här har ni en bild på mig och skratta åt också! Som är två år gamal.


Se så kul man kan få det om man ansträngar sig lite? HAHAHAA

Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0