godmorgon-onsdag17december



Det fick bli en höstbild mitt i hela "vänta på julen" - tiden. Klockan är nu 07.15, så godmorgon!
Borde egentligen börja fixa mig nu, men skriver ett snabbt inlägg för att jag fick lust (:
Hatar verkligen att gå upp såhär tidigt och veta att det är onödigt och gå till skolan.. då vi bara sitter på lektionern och stirrar in i väggen ungefär. Mattebingo? Hur kul är det? Haha ska egenligen inte klaga eftersom jag hellre gör det isåfall än riktig matte. Men ändå Samir..? Hahaha. Idag iallafall efter skolan tar jag Marre Ole Fia och Sara bussen in till stan. Där det ska bli mer julklapps tittande, och handlade (för deras del). Fast mamma skänkte med mig lite pengar snäll som hon är så jag har garanterat råd och gå och äta nu. Som vi ska göra, istället för att köpa julklappar till varandra. Äta på Thai Coconut. Det ska bli mysigt!
Nu måste jag fixa mig, borsta tänderna och allt sånt där haha!
Ha en bra dag! puss
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0