första december

Måndag.
Skolan var väl sådär, vi tog lucia kort och nej de blev inte bra. Iallafall inte på mig.
Jag fick också en bulle uppkörd i munnen av Danne, annars då? Haha.
Efter skolan följde Ole med mig hem och vi bakade min första lyckade kladdkaka på hur länge som helst haha. Sen kollade vi också one tree hill och lite mer. På kvällen åkte vi hem en stund till Samme där Ole och Samme satt och garvade åt Vänner medans jag körde GTA haha! (:
Nu har jag nyss duschat och kollade lite one tree hill på datorn, men det laggade bara så..
och imorn SKA JAG KLIPPA MIG :D
Som Ole sa är jag den ända som tycker om att gå till frissan? Det är ju as kul och fixa till frillan lite? haha!
Puss.


Bilden är från första gången jag hade färgat blonda slingor haha ;p
Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: Anna

Fin bild :)

2008-12-01 @ 21:59:46
URL: http://heeejanna.blogg.se/
Postat av: o.

jag älskar dig (L)

2008-12-02 @ 21:27:58
URL: http://arandano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0