femte december

Det är som att leka med eld när du tar upp det här igen
För du ser i mina ögon, jag försvann för länge sen

Grattis Mamma på 42 års dagen!  (tror jag det var? :$)
Dagen började med sex och samlevnad som vi har prov i på Måndag.
Fortsatte sen med SO, gympa, matte mat basen..
Och nu är det bestämt. Luciainnebandyn, det har ju vart väldigt mycket strul kring det. Först skulle jag och Marre va med Tobbe Robin Pontus Pontus och Adde, men det blev inte så. Men nu blev det till slut jag Marre Linn Emelie Frej Pirre Mattias Kalle och Pontus. (:
Nu ska jag snart fixa i ordning mig för att sen gå till bussen.
Jag och Linn ska börja leta julklappar, och kläder till jul/nyår! (:
Får se också vad som händer ikväll (:?
Puss


Jag och Linn förra sommaren innan våran dansuppvisning haha! <3
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0