breath, you know you can


Bilden är från igår i sporthallen, jag och Olivia med våran tradition att ta kort på toaletten där varje vinter haha! ;o
Som det föresten ser ut som jag har fått två stora blåtyror på haha.
Igår som sagt firades mor min av släckten. Vid fem åkte jag ner till sporthallen och kollade handbollsSM med folk. Åkte sedan hem och hämtade pengar, mötte Marre, köpte godis, åt mat, åkte hem till Marre. Där vi först spelade Guitar Hero, som jag är verkligen helt sjukt dålig på så jag blir bara arg och Marre garvar åt mig haha. Vi kollade sen 'Mamma mia'  som var helt okej. Kvällen bestog sen av mycket skratt och det behövdes. 
Idag är det söndag som betyder att jag måste plugga och sen får jag se om jag tar mig ner till sporthallen vid 3, då killarna hade match igen. 
Annars då? Nae aså.
 

Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: o.

oh vår tradition <3

2008-12-07 @ 21:11:30
URL: http://arandano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0