andra december

Hej.
Kom nyss hem från skolan.. cyklat i regn helt själv. Marre är sjuk och fan? Nu ska det faktiskt va snö nu när de är december. Skolan var sådär idag igen.. ett plus som vanigt på tisdagar att vi har sovmorgon. Måste ändå berätta om dagens roligaste, så jag ber om ursäkt för min dåliga humor ;o
Jag Mattias och Frej ska gå till cykarna/moppen haha. Och Mattias säger ju då när jag råkar kalla honom för wester att han inte vill bli kallad för det! Mattias: jag ska va döda mitt efter namn! Hatar verkligen att bli kallad wester.
Jag: haha hur fan kan man döda ett namn?
Mattias: jag opererar ut det namnet ur allas huven. Haha typ som en skräckfilm, "wester 2" Höhöhöh!
Hahahaha!
Och nu har jag kommit på att jag har så sjukt mycket läxor och plugg :o
Tills på torsdag ska jag ha skrivit en egen låt+akord till den på gitarr. Och sen har vi även engelska prov då. Tills imorn ska jag skriva 17 frågor om ett företag i Sverige som heter typ Autoliv? Och på måndag har vi biologiprov.  Wuhu :D
Nu sa jag snart till frissan för att sitta där i två timmar.. :p
Puss

Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0