00.07


Bortsett från att det inte vart nått bra ljus att ta med blixt på och att jag är trött och skakar då ännu mer med handen, så skulle det faktiskt bli en bra bild.. Hahaha men nu får det duga med den här söndersuddiga bilden. =)
Nu är det ju ändå tekniskt sett julafton och bara man ser på granen ute i hallen så känns de som det var ju nyss jul? Jag tycker det känns också som det nyss var nyår. Men gud vad mycket som har hänt det här året. Fast nog om det.. nyår är det ju inte än, men snart så :D
Dagen började med stooorstädning som jag inte var klar med förns efter sisodär fyra timmar? Haha iförsig tog jag väldigt många pauser (; Har också klätt granen, spelat tv spel med min lillebror, suttit framför tvn med dipp och julgodis :)
Nu ska jag lägga mina julklappar under granen och sen försöka sova, hur nu det ska gå innan julafton liksom?
Iallafall GOD JUL PÅ ALLIHOPA!
Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: o.

god jul älskling! :D <3

2008-12-24 @ 00:26:42
URL: http://arandano.blogg.se/
Postat av: carro

god jul :)

2008-12-25 @ 19:04:54
URL: http://sundmarjoge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0