vilda bananer det är tisdag;o

 
kvalité (y)
vaknade upp med riktig jäkla rejäl mensvärk..
och dagen fortsatte med typ typ även efter två ipren?
intressant och veta jao
så jag och mamma åkte in till ikano idag igen yes:)
och gullliii som mammamu är så fick(:o) jag ett par jeans,
och sen köpte vi typ nån tunika, örhängen och trosor
sen vart det maxi med, kul
när jag kom hem tog jag det luuungt
sen åkte jag ner till hemköp och mötte tove
och där kan man såklart inte stå emot en mentos:(
sedsan cyklade vi upp till mig där vi snackade, garvade och hade sönder lite vaser?:) ihihih!
sen tog vi med oss retro haggan ut på en sväng och det första vi möter är nån lustigkurre i busken
som skjuter smällare
och det visade sig då inte så förvånat vara pierre + hans kompanjoner robin mattias oscar tim och frej
så vi var med dom resten av kvällen och hade rooligt:)
träffade även fredda jalle och annat folk som med hade roooligt ;)
och imorn tror jag att mamma sa att vi skulle till smulltronstället? :o
glass säger man ju inte nej till så
annars så vare sjukt kul och va med tove igen som jag inte vart med på typ 7 år
och jag bara läääängtar tills på tisdag så jag och linn har planerat en överaskning till marre
SOM KOMMER HEM :D
gushanimej!
Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: zanotie.

Sötnos! Tack för idag babe. ily. <3

2008-08-09 @ 22:24:00
URL: http://zanotie.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0