fredag-lördag


yess nya bilder (y)
inte för att bilden är så bra på mig, men den får duga, och den som inte fattade så är ju linn också på bilden -> hihi
 fredag, alla äääääääääääälskar fredag !
i skolan var jag näst intill självmord då vi skulle springa 400 och få tid på det..
fridrott-vilket inte är min starka sida direkt :)
men det funkade, och även fast jag inte fick topp resultat som vissa andra.. ;)
så var jag nöjd över det jag gjorde, men min nya jäääätte generösa gympalärare hade en annan åsikt.. hahaha!
i vilket fall så flöt resten av skoldagen på och vi slutade skapligt tidigt vid två.
så åkte jag hem och pratade lite med robin och så småningom kom han hit en stund :)
innan jag då skulle va med linn,
så väl när jag var med linn, bestämde vi oss för att åka in till stan och träffa folk och kolla på nollningen!
så vi skyndade oss och hoppade på bussen mot stan
väl på bussen träffade vi jenny och sanja, dom var med på väg till stan då
och ida och hennes bror var på väg in på moppen haha!
iallfall väl inne gick vi till trägårn och träffade danne ogge och samme,
vi vandrade vidare mot stångån och skulle träffa typ robin pirre mattias och tim
men vi hittade dom aldrig.. kvällen var lite halvseg, man jag var på humör ändå :d
vi drog hem ganska tidigt runthalv elva tillsammans med robin mattias jenny och sanja
sedan sa jag hejdå till linn robin och mattias ock min bror kommer då precis på cykeln så han stjussar hem mig sista biten :)
lyckad dag iallfall (: !
lördag idag då
jag vaknade alldeles för tidigt tyckte jag när det väl var lördag och man vill sova ut
men jag gick upp, dushade och kollade tv oså
vid två åkte jag mamma och andreas till staden en liten stund
jag fick en skinjakca av mamma :D
och så fikade vi ;p
när jag komhem ringde jag linn och hon följde mig nästan hem till farmor där vi skulle äta
så det blev kvällsmat och lite tårta hos farmor och farfar tillsammans med familjen och micke och lena! (min faster +hennes boyfriend)
sen ringde jag linn och hon var med marre då med
så jag åkte och mötte dom
vi spenderade nästan hela kvällen med och bara gå omkring och prata om allting !  :)
träffade även lite folk på kvällen innan vi drog hem som robin pirre tim, ida och dom, oskar och frej kom med förbi
danne och ogge var med sociala med oss ett tag :)
lite konstig dag över huvud taget.. men allting blir väl bra, får man ju bara hoppas på
imorn kommer nog min älskling, och då mår jag som bäst
pussss!
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0