ljungsbro marknad


jag har helt enkelt ingen ork och leta reda på en bättre bild..
den är iförsig hemifrån robin i sommras, eller nere vid fotbollsplanerna vid honom:)
fredag
och dagen har vart i stort sett bra,
genomförskyld som jag är, var jag faktiskt med på gympan ändå :o vilket jag ångrar nu
jag ville ha resultat i det man måste ha resultat i.. men det blev ändå bara skit så det kunde jag lika gärna skippat
för efter det fick jag typ feber?
eller nja, men väldigt nära att jag typ svimma i matteboken känndes det som
aja, dagen rullade på och tog slut rätt fort i skolan iallfall
jag åkte hem och ringde till robin ungefär 11 gånger
haha men sen fick jag tag i honom, och han kom hit :)
så klart när jag mår dåligt får han mig alltid och må mycket bättre, så 'febern' var tillomed borta redan när han kom hit :)
senare på kvällen eller runt sex
ringde marre och var jätte hungrig så vi drog som planerat ner till ljungsbro marknad
och vi skulle då äta pizza, som har blivit en tradition på lj marknad :p hahah!!
iallfall så var vi där typ resten av kvällen
träffade massor roligt folk som linn och mathilda!
linn jag och marre åkte faktiskt snurr sak karusellen som vi brukar göra hahaha, den tröttnar man aldrig på
jo och sen mer folk träffade vi också som ida frida jenny sanja samme danne mattias pirre ogge frej oskar,
senare på kvällen också robin tobbe och lite folk :)
en riktigt riktiiiiiiigt kall kväll (och det här ska kallas sommar?)
men ändå rätt skaplig :p
imorn får jag se om det blir nått med stan och så..
annars blir det nog nått annat
nu känner jag att sjukan har kommit tillbaks med och jag längtar till min säng haha!
godnatt :D
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0