:p


hahaha jag vet as snygg bild;o
gårdagen, fredag blev riktigt lyckad till slut !
jag åkte till båtbryggorna där tove och linn redan var och vi tog det mest lungt solade och badade:)!
efter lite för mkt sol hahah åkte jag hem och tog en dush, fixade iordning mig
och sedan kom tove och linn hit:d
vi drog ner mot pizzerian, eller dom åkte moppe och jag cyklade efter ;o
det blev en mkt efterlängtad kebabtallrik och den satt riktigt fint vill jag lova:)
efter det drog vi oss upp till bron där typ pirre mattias frej tim ogge och folk var :d
vi var där ett tag i värmen och kollade när dom badade.. haah riktigt lockande
så vi bestämde att vi skulle dit igen på kvällen och bada:)
jag limpan och tott åkte till dagiset då och satte oss i skuggan(:!
snackade om allt möjligt och tog kort:d
sen stjussade linn hem tove och jag åkte hem och bytte om till bikini, sen kom linn och hämtade mig och vi åkte med frej till bron
och sen kom mattias pirre ogge och tim med,
ida och frida dök också upp sen:)
det blev en mkt lyckad dag och kväll med mkt bad :D
och så har jag saknat tove jätte mkt så det var extra kul och träffa henne :d<3
men idag då
så måste jag börja att säga grattis till olivia idag 15 år !
flickan bara växer och växer:)
pappa väckte mig vid nio och vid tio åkte vi in till stan och skulle försöka fixa dom sista detaljer till mitt rum:d
men blev då ändå inte klara.. men mkt inhandlat blev det ändå !
tavlor, hylla och ljus och sånt:)
så när vi kom hem satte vi upp grejerna och det blev riktigt fint till slut:)
robin kom hit efter en stund och eftersom pissvädret hade kommit tillbaks
tog vi det bara lungt inomhus och käkade lite mat:)
innan vi drog ut till hemköp,
eller vi skulle dit innan åtta när det stängde
och vi kom på det tio i, men hann :d! (y)
tim kom även dit och vi försökte få tag i lite folk, men ingen hade då lust att åka ut i regnet..
så vi åkte hem till tim och där blev det som vanligt gta hahah!
måste bara säga att jag sköt 4 st på raken typ wuhu:d
sen åkte jag och robin hem, och nu tar jag det bara lungt:)
imorn blir det mys med min bästaaaalinnn!:d
och imorn är det också en vecka till marre kommer hem!!!!!!!!!!:p
Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: o.

tack så mkt älskling :D <3

jag saknar dig

2008-08-02 @ 23:32:28
URL: http://arandano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0