jag älskar dig


den här bilden bjuder jag på:)!
men marielle, min älskade marielle, du och jag marre, du och jag
varje sekund, minut, timme, dag som jag inte har dig här brevid mig
känns som en evighet
du är min tvillingsjäl, den jag delar verkligen allt med
den systern jag aldrig hade
genom bra, och dåliga stunder, ska det vara vi
ända sen den dagen vi först blev kompisar har du vart min allra bästa vän
jag har aldrig kännt en så här stark vänskap till någon förut
och jag vet att du aldrig skulle svika mig
och jag kan lova dig allt att jag aldrig kommer lämna dig heller
du är mitt solsken som skiner upp alla mina dagar
du och jag marre, vi gör allting tillsammans!
du är den ända jag litar på till 100 %
och alla behöver en bästa vän, man kan lite på, ha roligt med och kan vara sig själv med
lyckost mig som har hittat min
du är den allra bästa i hela världen
och ingen kan ta din plats, för mig kommer du alltid vara nummer ett
du och jag marielle, du och jag


Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0