aprikosonsdag :o


bilden är då någon vecka sen då!
och måste bara säga att typ alla suddiga bilder jag har, som är tagna med kameran
är suddiga för att det inte går att ta med blixt genom spegeln och då blir det såhär suddigt eftersom man inte håller stilla handen ;/
dom två senaste dagarna har vart heeeelt sjuka haha!
tisdag
OCH MARRE KOM HEEEEEEEEEEEEEEM
linn ringde och väckte mig vid halv tolv och sa att hon och marre väntade på mig ;p hahaha!
så framåt dagen kom äntligen min älskade marielle till mig och det blev kramkalas :)
hon bjöds också på linns och mina härliga hembakta biskvier :p!
sen bar det av ut och lite, senare på kvällen träffade vi robin pontus tim pirer och så (:
och när vi skulle åka hem till mig så ramlar jag då på cykeln.. hahahahaahah!!
landar i vattenpölen och mitt knä skrapas upp och så, yes lyckat
sen åkte vi ner till berg för att kolla på film och pontus, när vi kom dit var vi helt genomblöta av allt regn (sommar!!!)
och sen hem igen, ännu mer blöta yeyyyy!
onsdag
dagen skulle egenligen spenderats med ida, men nej det blev inte så
så jag och marre åkte tidigt och skulle bada eftersom solen tittade fram idag!
men det var jätte kallt så det blev mest solande
mattias och pontus kom också dit
och sen kom även pirre och robin med
dagen spenderades med dom och sådär med
msåte faktistk berätta med att när jag hade fått stjus av pontus nån stans
så skulle jag gå av och mitt ben glider mot hans avgasrör så jag får typ jätte snygg brännskada mitt på vaddan hahah!
snyggt ben jag har nu
puss
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0