utebio-lördag


bilden är sisodär fyra månader gamal (; ?
och stor men skit samma jag älskar dig robin
tordag
robin kom till mig
och jag älskar verkligen att bara va med han ! då mår man som bäst,
sen kom även pirre och vi åkte ut och träffade ogge mattias och tim
sen fick jag stjuss hem genomfrusen och då sov jag väl? hahaha
fredag
jag drog med mig marre till stan
jag som inte har pengar hah..
tanken var att vi skulle bara va där hela dagen, eftersom det ändå typ inte fanns så mkt och göra hemma..
men när vi väl åkte hem var vi med tove på kvällen :) !
träffade även robin mattias pirre tim och pontus en sväng :p
sen på kvällen såg jag på romeo och julia, sorgligaste säger jag bara, jag hatar och älskar den filmen :o
lördag
väntar just nu på marre och vi ska väl ut och hitta på något
ikväll blir det förmodligen utebio vid kanalen
eller nått annat skoj !
hoppas det blir en värd kväll, såhär helgen innan skolan börjar..
det känns typ som att sommaren aldrig började, den tog bara slut sådär fort..
och ni går jag runt och tänkter på vinterskor haha!!
men godis på hemköp väntar;p
puss
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0