upplevelsekvällen

yes, nu går det itne ladda upp bilder? piss
upplevelsekvällen
det började med att jag och marre var väääldigt för tidiga typ haha
så vi gick en liten promed
mötte då ole och julia ! roligt, som vi sedan mötte ganska många gånger under kvällen med.. :p
sen kom även folk som robin mattias pirre ogge tim frej davve ida sanja frida jenny och så,
kvällen spenderades mest med dom
men den stördaste grejen hände när jag skulle hem
robin var jätte gullig och sa att han kunde stjussa hem mig även om det var en omväg :p
iallfall så åkte mattias framför oss och när vi åker förbi bron
så är det en fullgubbe där som först lyfter flaskan mot mattias, och sen när jag och robin kommer strax efter
så försöker han slå till robin i huvet i farten, och även ig då som sitter bakom
som tur är duckar vi i rätt tid och slipper och ramla på moppen..
mattias stannade tydligen och snackade med gubbe och sa typ; vad hade du gjort om dom hade ramlat då?
och gubben hade tydligen bara mumlat och så
alltås sånna vuxna.. tillomed 4 åringar och mognare än såna vuxna..
alla gnäller oftast på ungdommar att dom förstör dricker och sånt
men en del vuxna är fan inte bättre dom själva !
tänk om han hade träffat robin riktigt hårt ?
tänk om han hade slagit till mig så att jag hade ramlat av ?
tänk om vi båda hade ramlat ?
störda fyllegubbar aså, sorligt..
annars var väl kvällen okej kunde vart bättre,
och det känns hur konsigt som helst att imorn äre sista dagen på sommarlovet :o
sen väntar masssssssor prov och läxor och sånt i nian.. orkar verkligen inte! ;/
puss
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0