tupp-torsdag

haha bilden är klart int den bästa påmig,

men hittade den på linns dator och det är jag och linn från sommaren 07!

haha..

som sagt är jag hos linn just nu, hon käkar och så, och jag ska äntligen lägga uppdet här inlägget jag planerat att skriva!

och sedan ska vi väl.. ut? :p

iallfall i förrgår (tisdag)

första riktiga skoldagen..och man känner redan att man inte orkar med nått!

men det varväl sådär, mest nya grejer och nya böcker och sånt fick vi

efter skolan var jag med marre, och trötta som vi var kollade v mest på tv först, och åt lite glass!

sen när vi hade piggat upp oss bestämde vi oss för att åka ut en sväng

vilket bar av till ica, och köpa bakelser.. haha!

senare påkvällen träffade vi folk som robin pirre mattias frej john pontu pontus och linn :)

och onsdag, de 20onde! 5 månader med min älskling, och han är det bästa jag har!
marre och jag kom fram till att onsdagen var den tråkigaste skoldagen i veckan..
ungefär matte svenska engelska no, basen och ånna ämnen som man helst vill slippa
efter skolan följde iallfall robin med mig hem, och vi hade det hur mysigt som helst:)!
på kvällen lite senare ringde pirre och vi åkte hem till tim där tim pirre och mattias var
vi gick ner mot venus och dom skulle käka pizza,
på vägen träffade vi även frida jenny,samme, oscar t och jalle:)
treeeeevlig eftermiddag iallfall! du är det bästa jag någonsin haft robin älskling
men idag iallfall torsdag,
skolan började med idrott där vi fick veta att vi kommer att ha 400 meter och länghopp imorn..
fridrott är nått jag verkligen inte tycker om
dagen flöt på och vi fick även ha musik för första gången, :)
efter skolan ringde jag till linn och hon kom till mig efter ett tag och vi kollade lite pussycat dolls utagning
innan vi fortsatte uåt och träffade pirre tim och mattias!
puss

Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0