this is how we do it in the A

 
haha det fick bli två bilder från ljungsbro marknad
översta är från när jag och marre skulle käka pizza, den närmast med pommes på aså!
den heter love it, och måste rekomenderas ;p!
iallfall så var det en gubbe som skulle underhålla och ja.. ingen matro :o
marre och jag kunde knappt prata för att det var så högt, och ingen lyssnade, haha pinsamt
den nedersta bilden är linn, eller hennes profil haha, jag och marre vill inte va med på kort
bilden är tagen med min superbra mobil i karusellen
vi tre i den aså, man skrattar så man inte kan andas, nu längtar man verkligen till liseberg med bästa! :D
jepp, liseberg den 27 sept, tror jag!
det blev linn marre jag, och ole och sara
+ lite annat folk som tim danne samme ida frida jenny m.m :)
förra året var det jätte roligt! eller kunde vart roligare, men men
i år får man hoppas på lika kul, även fast det inte är så många 93or som ska med tyvärrr ;/ aja det lbir säkert kul ändå!
idag då, söndag och såklart finns det aldrig nånting och göra,
jag är genomförskyld och trött
men ska ändå va med linn sen när hon kommer hem:)
kanske även marre?
aja, vi ska äntligen köpa godis som jag har längtat efter hur länge som helst hahah!
hur som helst
så vill jag bara säga att jag är så glad
över att allt börjar sakta men säkert ordna upp sig lite nu !
och så vill jag säga till robin,
att du vet att jag älskar dig över allting annat vad som än skulle hända
jag skulle aldirg klara mig utan dig
du är min pojkvän och min bästa vän
du är allting för mig baby!
puss :)
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0