smultronstället!


bästa glassen på hela smultronstället vill jag lova, inte för jag smakat alla men ändå :)
napa wally ! haha tror jag den hette?
på onsdagen (igår aså)
åkte jag och familjen då till slutronstället och åt mkt god glass!
och sen blev det också lite shopping i outlet affären med smycken (;
när jag kom hem ringde jag till tove och vi var resten av kvällen :)
inte världens bästa kväll.. men men
jag älskar dig tove,
torsdag idag då!
robin kom till mig, och det var hur mysigt som helst och få va med han!
vi va också sen med pirre mattias och tim,
tove kom sen med, och ogge och jalle
det blev fullt hus hos mig och alla hade damp;o hahah!
sen var vi ute på kvällen och så:) roligt!
nu måste jag skynda mig så jag inte missar början av x-efect :d pusssss!
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0