skolstart-9an!


bilden är hemifrån ole och även hennes arm är med där på ett hörn <-
skolstart
ja, så nu går man i 9d,
blandade känslor, skönt och vara äldst och sådär
och ångest över alla läxor, prov, slutbetyg, nationella..
men ändå riktigt riktigt sorgligt över att det är vårat sista år på skolan.. och att vi inte kommer gå tillsammans längre sen
och att man kommer tappa kontakten med sjukt mycket folk.. :/
iallfall i skolan fick vi mest information om olika saker och sånt..
möte i matsalen och så
efter skolan cyklade jag typ efter robin hem till mig när han åkte moppe hahaha!
iallfal här hemma myste vi och åt kinamat! mumms :)
sen nån gång när han ahde åkt hem dushade jag, och åt lite flingor
och nu sitter jag och snackar lite i telefonen med mattias ;p hahaha roligt!
puss
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0