popcorn eller nått


linn stumpan har gjort den här gulligull bilden :d! älskar dig
idag följde jag med henne, hennes pappa och syster till ikano!:)
en sån här regnig dag behövs lite shopping och kebab!:p
och jag inhandlade även en vit t-shirt, en röd scarf och en bh + kebab då:)
underbart!
vi åkte sedan hem och då tog jag det mest lungt hemma och hade tråkigt
på kvällen fick jag för mig att sortera alla mina påsar som jag samlar på haha!
och då kom också robin och tim, helt genomblöta och hade köpt godis:D
så det blev en mys kväll med dom två tokarna:)!
imorn vet jag inte vad som händer, depp i det här vädret;/
som jag sagt miljoner gånger nu så saknar jag marre!!
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0