oboy med grädde!


mobilkameran är sämst jag vet, men det får duga för nu :)
tisdag
ussh, dagen startade jäkligt dåligt med att jag måste sjukt illa och så.. men det gick bra sen
 ett plus var ju att vi hade sovmorgon till halv tio!
skoldagen fortsatte inte heller så bra.. var väl inte på mitt bästa humör efter den starten
och tråkigaste ämnena hade vi så..
på slutet fick vi iallfall reda på vad vi har på elevensval och så!
det blev skogsmulle första perioden :)
liten besvikelse på gruppen först.. men det blir väl bra
sen skyndade jag och marre oss hem för att hinna med bussen som vi gjorde typ i sista minut :)
väl inne i stan det första vi gjorde var att gå i regnet rakt inpå linds
där vi satte oss ner med oboy&grädde med biskvi :) våran speciallare ;p (bilden)
sen gick vi och kollade runt lite blev lite shoppande iallfall för min del..
en ucla-tröja och till slut en grå cardigan som jag hittade på vero moda för 100 spänn, haha jag vill inte köpa för dyra saker haha!
marre däremot har lätt med sånt så hon shoppade loss :)
sen bar det av hemmåt och då åt jag tacos
nu ikväll ska jag bara vara hemma och kolla tv och sånt, rätt skönt
känner mig inte så pigg, ont i halsen huvet och genom täppt i näsan haha
får hoppas på att man inte blir sjukt till lj-bro marknad och helgen iallfall!
ska bli kul :)
lite halvtråkig dag som blev lyckad sen med min bästa vän marielle
puss!
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0