JAG ÄLSKAR DIG


JAG ÄLSKAR DIG JAG ÄLSKAR DIG JAG ÄLSKAR DIG JAG ÄLSKAR DIG
du är det allra bästa som hänt mig och utan dig vore jag ingenting !
dagen började med en liten sovmorgon till nio
eller vid kvart i kom robin och hämtade mig, och vi åkte ner till berg där vi träffade dom andra i klassen
eftersom vi hade mentordag
det blev fotboll och så.. lite halv segt, men roligt var det väl :)
slutade runt elva haha, då åkte jag och robin hit igen, :D
sen var vi resten av dagen, på kvällen cyklade vi till gårn en pytte stund,
sen tog jag sällskap med vigge hem,
bästa dagen på länge :) !
+ så måste jag säga grattis till alla våran majshäst-imas-pirre! (:
lille bubben har gått och blivit 16 år, gud vad tiden går :)
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0