galna päron det är söndag :o hahahahah


ja, jag vet att bilden är sjukt suddig men om man tar med blixt in i en spegel så..?
stå ut ;p
fredagen va?
den spenderades med min älsklinnngg
och vi var väl med tim, och sen andra människor (:
på kvällen sen åkte jag och robin hem
och myste inne i väärmen efter en regnig eftermiddag och kall!
och lördagen spenderades med släckten eftersom mormor och morfar firade guldbröllop! grattis :)
gifta i 50 år utan att ha tröttnat på varann, äkta kärlek ;p!
bilden är iallfall från igår då(:
klänningen hade faktiskt kostade 200, men var nersatt till 150 på rean, och det fanns bara en kvar, i min storlek
som tyvärr bandet hade åkt av på.. men det kunde mammamu fixa så vi fick den var 80 spänn :D
och idag söndag
regnar det väl antar jag?
och jag vet inte vad jag ska göra?
händer väl kanske nått senare
puss
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0