en helt vanligt tråkig måndag


heeeeeeeeeeeeeeeeej.
idag gick jag upp klockan halv tio, för att sedan cykla till linn och hämta henne
och sen ner till hemköp köpa lite grejer
som vi sedan skulle ha till vårt bak :)
lite hemligt det där, om en viss person skulle se det här :p
sen när allt var klart åkte linn hem
och resten av dagen har jag haft såååååååå sjuuuuuuuuuukt tråååååååååååkigt
kvällen bestog av att spela sanning eller konka med ida på msn, hahah hur kul som helst! (:
fram tills åtta-nio? då robin och pirre kom till mig och hjälpa mig och äta upp våran tårta som har varit över sen kalaset :)
så resten av kvällen spenderades med dom, tove kom även förbi en stund!
mys, och ni ska jag snart äta mina favorit flingor-special flingor röda bär! hahaha
och kolla på x-efect, jag vet jätte kul
men imorn kommer min bästa vän hem
puss
och robin du vet att jag skulle göra allt för dig
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0