=D



veckan så långt efter jag kom hem;

tisdag
och jag robin tim och mattias skulle egenligen åkt till varamon med linn danne och folk
men dom hade ingen stjuss så det blev inget..
istället åkte jag och mötte robin i det fina vädret
och vi drog hem till honom :)
men sen på kvällen åkte jag hem och åt
och robin åkte till pontus tror jag, men han kom hit en stund sen igen:p
onsdag
var med robin på dagen
och hade sjukt tråkigt på kvällen
torsdag
dagen började med att jag cyklade nääästan ända hem till robin
haha eller typ halvvägs?
och då gick han ( :-| ) och mötte mig ;p
och sen skulle vi då åka hem till mig igen i värmen haha det var sjukt jobbigt
men efter lite besök på hemköp några gånger haha så givk det;o
så när vi var hos mig så åt jag + sen åt vi glass:)
och sen cyklade vi ner till bron där linn pirre och mattias var:)
så vi var där och sola och så:)
tim kom sen med och jag tim och robin åkte ner till venus med och sen hem till tim :d
linn pirre och mattias kom sen igen med och vi var med dom resten av kvällen
mötte ida frida sanja och tror det var idas bror linus vid hemköp och dom var med oss resten av kvällen med:d
har saknat ida till 1000!
resten av kvällen bestog att att vi var vid bron med massssssor folk ;o ahhaha!
och sen spelade vi tv spel hos tim ;p haha!
och sen hämtade mamma mig och jag åkte hem och åt och kollade tv:)
jätte rolig dag!
och jag saknar min bästa vän, det känns som en del av mig är borta
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0